• Welkom bij S.V. Duiveland!

• Wereldregio: Nacompetitie: MZC’11 naar Zwerver, Duiveland tegen SPS

5 jun 2022
  • MZC’11 start de nacompetitie voor een plek in de eerste klasse tegen De Zwerver. Het betreft een uitwedstrijd op zaterdag 11 juni.

Mocht MZC’11 winnen, speelt ze dinsdag 14 juni tegen de winnaar van het duel FC Breukelen-Heukelum.
    Uit dezelfde tweede klasse E moet Bruse Boys, ook op zaterdag 11 juni, tegen derdeklasser Prinsenland. Winst brengt een duel op 14 juni tegen de winnaar van de wedstrijd tussen Halsteren en RCS.

Duiveland begint op dinsdag 14 juni thuis tegen vierdeklasser SPS. Inzet is een plaats in de derde klasse voor het seizoen 2022/2023. Voor die afdeling gaat Westhoek ook. Hiervoor treft ze zaterdag 11 juni in een uitwedstrijd DwO’15. Bij winst gaat het drie dagen later tegen Wolfaartsdijk. SKNWK, de vijfde ploeg op Schouwen-Duiveland in de nacompetitie, speelt dinsdag 14 juni tegen de winnaar van de partij VVC’68-SCO. Op zaterdag 18 juni zijn alle ‘finales’ van de nacompetitie.

bron: Wereldregio zaterdag 4juni 2022