• Drie oefenwedstrijden afgelast!

10 aug 2021
  • Nadat we afgelopen zaterdag, 7 augustus 2021, de eerste oefenwedstrijd tegen FC Binnenmaas moesten afzeggen, moeten we helaas ook de komende week de oefenwedstrijden afzeggen.

Zoals inmiddels al wel bekend ,zijn er vorige week binnen de selecties van zowel Duiveland 1 als Duiveland 2 een aantal corronabesmettingen geconstateerd. Mede doordat ook een aantal spelers op vakantie zijn, blijkt het onmogelijk om genoeg spelers bij elkaar te krijgen.

Na overleg met technische staf en TC lijkt het ons verstandig om ook de komende week geen wedstrijden te spelen, wel hoopt de technische staf dat er aanstaande donderdag weer getraind kan worden.

De wedstrijden die afgelast zijn: Duiveland 1 - Waarde 1 (zaterdag 14 augustus 14:30 uur)

MZC´11 2 - Duiveland 2 (zaterdag 14 augustus 12:00 uur)

Duiveland 1 - Apollo´69 1 (dinsdag 17 augustus 20:00 uur)

De wedstrijden die na dinsdag 17 augustus op het programma staan, gaan zoals het er nu uitziet gewoon door !