• Vooraankondiging jubileumweekend: De Catering

16 jul 2021
  • We gaan ervoor: Jubileumweekend S.V. Duiveland 75 76 jaar, op vrijdag 10 en zaterdag 11 september 2021. Afgelopen jaar (2020) bestond onze vereniging 75 jaar. Dit jaar had een mooi jaar moeten worden met diverse activiteiten die in het teken zouden staan van het 75-jarig bestaan. Zoals zoveel dit jaar, kon het allemaal niet doorgaan.

Alles begint er steeds meer op te lijken dat we terug kunnen naar het nieuwe normaal. Daarom zijn we met een groep vrijwilligers al weer langere tijd bezig met de voorbereidingen van een jubileumweekend in september van dit jaar. We plaatsen iedere week een bericht met een vooraankondiging van een activiteit of iets dergelijks wat tijdens het weekend zal plaatsvinden. Daarnaast hopen we uiteraard dat we geen terugslag krijgen en we lekker door kunnen gaan met organiseren.

Hierbij een update van de catering commissie. Wij zorgen in dit jubileumweekend voor de hapjes en de sapjes. We zijn druk bezig met de voorbereidingen, maar hierbij vast een kort overzicht van wat er te eten en drinken is.

Het hele weekend staat er een frietkar en kun je aan de bar fris, wijn en bier halen.

Op zaterdag hebben we voor de kids pannenkoeken, suikerspinnen en broodjes knakworst. Op zaterdagmiddag staat Toff er met een klein assortiment van hun broodjes en aan het begin van de zaterdagavond hebben we een echte Duitse Barbecue.

Als toetje komt het IJsmeisje ons op de vrijdagavond en zaterdagmiddag verblijden met haar komst.

We hebben nog een verrassing, dus daar gaan we nog niets van verklappen.

Het is een druk en vol programma en we kunnen nog wel mensen gebruiken die ons willen helpen. Dus lijkt het je leuk om ons 2 uurtjes te helpen? Laat het ons weten!

De Jubileumcommissie