• Toernooi voor Duiveland 1, kantine geopend vanaf 16:00 uur!

21 aug 2021
  • Vandaag helaas nog geen wedstrijden op het ¨Oostersportpark¨. Toch zullen vandaag de eerste wedstrijden gespeeld worden door Duiveland 1. Helaas werdt de thuiswedstrijd van Duiveland 2 tegen Smerdiek 2 vroegtijdig afgelast.

Duiveland 1 neemt in Bruinisse deel bij Bruse Boys aan het Grevelingentoernooi 2021. Naast Duiveland nemen ook Bruse Boys zelf, Halsteren, De Fendert en NTVV deel aan het toernooi. Het toernooi start om 13:00 uur. De eerste wedstrijd van Duiveland staat gepland om 13:30 uur.

Overigens is het samenwerkingsteam van de dames, Bruse Boys/Duiveland VR1 deelnemer aan het toernooi voor damesteams, zij spelen tegen Brouw/ZSC/WIK, De Fendert, FIOS en Steenbergen, ook zij spelen hun eerste wedstrijd om 13:30 uur.

De kantine is vandaag, 21 augustus 2021, geopend vanaf 16:00 uur!

Tot vanmiddag!