• Tandartspraktijk Mondiaal verlengd haar contract

14 dec 2020
  • Met gepaste trots mogen wij u, namens de sponsorcommissie van onze vereniging, op de hoogte brengen van het feit dat Tandartspraktijk Mondiaal haar sponsorcontract heeft verlengd. Zeker in deze tijd met de coronapandemie, kan ook S.V. Duiveland alle steun van haar sponsors goed gebruiken. Wij zijn dan ook ontzettend blij en trots met het gestelde vertrouwen van Mondiaal in onze vereniging! Belangrijk om te vermelden is dat onze sponsor heeft aangegeven zich graag langer te verbinden aan onze vereniging, omdat we naast onze samenwerking bij de jeugd er naar streven om als S.V. Duiveland ook een belangrijke speler te blijven op en voor het dorp.

Voor de ZORG VOOR EEN IDEALE MOND! bent u bij Mondiaal aan het goede adres! Met een vakkundig professioneel team staan zij graag persoonlijk voor u klaar om het beste te bereiken voor uw mond en gebit.
    Zie voor meer informatie over de praktijk de website: https://www.mondiaal.nl/