• Sponsor mogelijkheden

Sport en sponsoring zijn in onze tijd onlosmakelijk met elkaar verbonden. Waar sport een steeds belangrijker plaats in onze maatschappij heeft verworven, is sponsoring uitgegroeid tot een vorm van ondersteuning waarin het bedrijfsleven zich steeds grootschaliger heeft kunnen profileren.

In dit kader heeft S.V. Duiveland u zeker iets bijzonders te bieden. De laatste 15 jaar hebben we verschillende keren historie geschreven! Maar liefst 3 keer kampioen, 4 keer de huidige Wereldregiocup en 2 keer sportploeg van het jaar: het zijn de wapenfeiten van een club, die aan sportiviteit en prestaties door de jaren heen een eigen kwaliteit heeft gegeven. Een club, die daarmee een toonaangevend niveau binnen het amateurvoetbal op Schouwen-Duiveland heeft bereikt en naamsbekendheid heeft verworven onder de Zeeuwse liefhebbers van voetbal. Een club, die het de moeite waard maakt om er de naam van uw bedrijf aan te verbinden.

Als u ervoor kiest om S.V. Duiveland middels een sponsoringcontract financieel te ondersteunen, kunt u de promotie uiteraard afstemmen op uw eigen doelgroep. Het budget is weliswaar van tevoren bepaald, maar daarbinnen zal er in goed overleg alles aan gedaan worden om op een zo effectief mogelijke manier de juiste middelen op de juiste plaats en in de juiste context te benutten.

Business-structuur S.V. Duiveland

Diamant

We kiezen voor een hoofdsponsor voor minimaal 3, het liefst 5 jaar, of voor een gedeeld hoofdsponsorschap van meerdere bedrijven. Het is ook een mogelijkheid te werken met 1 hoofdsponsor en 1 sub-hoofdsponsor.

Senioren S.V. Duiveland

• Logovermelding op alle kleding van S.V. Duiveland 1 (of ander seniorenelftal)
    • Reclamebord van 6 meter lang bij 75 cm hoog
    • Reclamedoek van 6 meter breed bij 1 meter hoog
    • Baniervlag  van 1 meter breed bij 3 meter hoog in een vlaggenmast bij alle activiteiten S.V. Duiveland
    • Wedstrijdballen voor twee thuiswedstrijden van S.V. Duiveland 1
    • Uitnodiging voor sponsoractiviteiten rondom wedstrijden S.V. Duiveland 1
    • Mogelijkheid tot gebruik maken van het ledenbestand
    • Naamgever aan het jaarlijkse bedrijventoernooi (hoofdsponsor)
    • Pakket is maatwerk in overleg met sponsor

Prijzen van pakket in overleg.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jeugd SJO BDC

Businesspakket Goud
    De jaarlijkse bijdrage voor dit pakket is € 550,00. In ruil hiervoor wordt het volgende aangeboden.

• Reclamebord van 6 meter lang bij 75 cm hoog
    • Reclamedoek van 4 meter breed bij  2 meter hoog in de ballenvanger op het hoofdveld (indien plaats beschikbaar is)
    • Reclamedoek van 3 meter breed bij 1 meter hoog
    • Wedstrijdbal voor een thuiswedstrijd van S.V. Duiveland 1

Businesspakket Zilver
    De jaarlijkse bijdrage voor dit pakket is € 415,00. In ruil hiervoor wordt het volgende aangeboden.

• Reclamebord van 3 meter lang bij 75 cm hoog
    • Reclamedoek van 4 meter breed bij 2 meter hoog in de ballenvanger op het hoofdveld (indien plaats beschikbaar is)
    • Wedstrijdbal voor een thuiswedstrijd van S.V. Duiveland 1

Businesspakket Brons
    De jaarlijkse bijdrage voor dit pakket is € 275,00. In ruil hiervoor wordt het volgende aangeboden.

• Logovermelding op de website van S.V. Duiveland
    • Reclamebord van 3 meter lang bij 75 cm hoog of een reclamedoek van 3 meter breed en 1 meter hoog

Reclameborden*

Reclamebord 3 meter x 0,75 cm huurprijs per jaar € 165,00
    Reclamebord 6 meter x 0,75 cm huurprijs per jaar € 220,00

* de aanmaakkosten komen voor rekening van de sponsor en zijn eenmalig € 179,00 bij 3 meter en € 345,00 bij 6 meter exclusief BTW. Contractduur 3 jaar.

**als er op aanvraag diverse ontwerpen gemaakt dienen te worden voor 1 bord kunnen er extra ontwerpkosten berekend worden.

Reclamedoeken*

Reclamedoek 4 meter x 2 meter, huurprijs per jaar € 250,00
    Reclamedoek 1 meter x 6 meter, huurprijs per jaar € 220,00
    Reclamedoek 1 meter x 3 meter, huurprijs per jaar € 165,00

* de aanmaakkosten komen voor rekening van de sponsor en zijn eenmalig € 169,00 bij 4x2 meter, € 129,00 bij 1x6 meter en € 109,00 bij 1x3 meter exclusief BTW. Contractduur per 3 jaar.

**als er op aanvraag diverse ontwerpen gemaakt dienen te worden voor 1 doek kunnen er extra ontwerpkosten berekend worden.

Wedstrijdbal eenmalig € 60,00

Club van 50 kost € 50,00 per jaar.

Indien u interesse heeft in de sponsoring van kleding voor jeugd of senioren vraag dan een maatwerk offerte op via sponsoring@svduiveland.nl

Ook voor overige vragen kunt u ons bereiken via sponsoring@svduiveland.nl

Met sportieve groet,
    Sponsorcommissie S.V. Duiveland