• Seizoen gaat nu echt van start!

31 aug 2018
  • Het seizoen 2018-2019 gaat zaterdag 1 september eindelijk echt van start! En hoe! Maar liefst 5 thuiswedstrijden op 1 veld. De eerste wedstrijd start om 09.30 u en de laatste, bekerwedstrijd van het 1e elftal, om 17.00 u. Graag zien we iedereen die Duiveland een warm hart toedraagt op deze dag op het Oostersportpark. Laten we er met zijn allen een gezellige startdag van maken. Voor deze gelegenheid is de kantine maar liefst geopend van 09.00 u tot 21.00 u. Dank alvast aan de vrijwilligers die dit mogelijk maken.

Het spelen op 1 veld vraagt wel wat begrip van iedereen. We gaan ook kijken hoe het veld zich houdt en voor de komende weken wordt een planning gemaakt welk elftal wanneer en waar gaat trainen om het tweede veld en het trainingsveld zo veel mogelijk te sparen. Ook hier rekenen we op uw begrip en medewerking.

Graag tot zaterdag 1 september! Wij hebben er weer zin in!