• Welkom bij S.V. Duiveland!

• PZC

• De bijzondere vierde klasse C: zelfs de koploper kan nog degraderen

18 maart, 2024 | Koploper Duiveland staat na de 7-0-overwinning van zaterdag op Brouwershaven vier punten los van de nummers twee, drie en vier in de vierde klasse C. Toch moet ook de club uit Oosterland nog angstvallig naar onderen kijken. ,,We koesteren nog geen enkele illusie.”

• Gianni Tiebosch keert terug in Zeeland, routinier bij Kloetinge aan de slag

18 maart, 2024 | Gianni Tiebosch keert terug in het Zeeuwse amateurvoetbal. De 27-jarige speler uit Etten-Leur speelt met ingang van volgend seizoen voor Kloetinge. Eerder kwam hij al uit voor Hoek en Goes. De Brabander is met Kloetinge een tweejarige verbintenis aangegaan.

• PZC Voetbal Podcast #24: reconstructie van de Kloetinge-week en een verzorger als man of the match

18 maart, 2024 | Natuurlijk gaat het in aflevering 24 van de PZC Voetbal Podcast uitgebreid over het ontslag van Kloetinge-trainer Jurriaan van Poelje. De sportjournalisten Jan Dagevos en Michiel Bouwman bespreken met Juriën Dam de gebeurtenissen in het Zeeuwse voetbal.

• Schalkwijk moet koppositie delen na dubbelslag Wissel

18 maart, 2024 | Het heeft even geduurd, maar Steve Schalkwijk is zijn leidende positie in ons PZC-topscorersklassement deels kwijt. Door een dubbelslag van Daniël Wissel zaterdagavond in het duel van Goes met EVV (0-5) is de alleenheerschappij van de geblesseerde Hoekse spits voor even voorbij. En op de achtergrond, dient zich met Rick Olierhoek alweer de volgende jager aan.