• Prijsje winnen? Winnaars bekend!

26 jan 2021
  • Vorige week plaatste ik onderstaand bericht en bij deze mag ik de winnaars bekend maken. De winnaars zijn de 3 snelste reageerders met de juiste antwoorden:

1. Naomi Capelle

2. Marcel Verschoor

3. Koos Kalf

Gefeliciteerd! Prijs komt z.s.m. jullie kant op.

De suggesties om in contact te blijven met de leden in deze gekke tijd zijn natuurlijk nog steeds welkom. Heb je bijvoorbeeld een goede optie voor het organiseren van een online pokeravond of voor een pubquiz? Neem even contact op met de evenementencommissie. Alvast bedankt voor het meedenken!

Bij deze een kleine prijsvraag.

Vraag 1: Hoeveel avonden (werkdagen) in de afgelopen week had uw voorzitter een overleg/meeting (f2f en/of virtueel)?

Vraag 2: Benoem 1 van de overleggen (onderwerp / type etc).

Voor de eerste 3 goede inzenders hebben we een prijsje beschikbaar. Inzendingen aan Hans v.d. Have, via app 0628918859 of mail hansvanderhave@hetnet.nl

Dit is gelijk een test of berichten verder gelezen worden dan de eerste regels. Afgelopen maandag hadden we een online bestuursvergadering met o.a. als onderwerp hoe houden we leden, sponsoren, vrijwilligers en supporters betrokken bij de vereniging tijdens de lockdown. Dinsdag was er een f2f overleg met een kledingleverancier en werd er tegelijkertijd virtueel vergaderd door een werkgroep die bezig is met de toekomst van het jeugdvoetbal op Bru en Oosterland. Woensdag werd er deelgenomen aan het virtuele sportcafe zoals georganiseerd door het SMWO. Ook daar kwam binding met leden in deze tijd aan de orde.

Donderdag geen overleg maar tijd om mailtjes te beantwoorden en te reageren op een voorstel hoe de samenwerking met Bru verder inhoud te geven. Vrijdag tijd om afspraken te maken voor diverse overleggen de komende week en nog wat telefoontjes en appjes om diverse contacten te onderhouden. Dan tijd voor het weekend. Zaterdag een beetje (ver vooruitlopend en weinig zinvol op dit moment maar gewoon omdat ik het leuk vind) lopen te ontwerpen hoe shirts er in de toekomst uit kunnen zien. En dan is het zondagmiddag en zit ik dit te tikken en denk ik, ben nog heel wat vergeten maar dan wordt het verhaal wel erg lang.

Ik ben benieuwd naar jullie reacties en als je toch reageert, nog steeds zijn alle suggesties om de binding te behouden van harte welkom.

vriendelijke groeten, Hans v.d. Have