• Ook komende zaterdag, 11 juli, is de kantine weer geopend van 16-19 u

9 jul 2020
  • Na de succesvolle eerste keer willen we ook a.s. zaterdag de kantine weer openen tussen 16-19 u. Natuurlijk blijven de basisregels mbt thuisblijven bij klachten, 1.5 m afstand houden en hygiene hetzelfde.

Daarnaast enkele leer- en verbeterpunten. De looproute blijft hetzelfde, ingang via de normale toegangsdeur bij de toiletten en niet via de openslaande terrasdeuren. Uitgang is dus de dubbele deur naar het terras. Een ander aandachtspunt is het verplicht zitten. Blijf niet staan maar ga zitten! Ga niet op eigen initiatief stoelen of krukken verzetten, deze zijn zodanig neergezet dat aan alle regels kan worden voldaan. Wat ook nog beter kan is het zelf terugbrengen van lege flesjes etc. Bij de koffie-automaat aan het begin van de bar staan lege kratten en een blad om je lege glazen etc. neer te zetten. Ook deze zaterdag zullen we voor tapbier gebruik maken van plastic glazen.

Tot slot, bestuursleden en mensen achter de bar zijn vrijwilligers en spelen liever geen politie-agent, hou het gezellig, hou je aan de regels en spreek elkaar aan!