• Wil jij graag lid worden van S.V. Duiveland? Schrijf je dan nu in door het inschrijfformulier (onder aan deze pagina) te printen en in te vullen. Het inschrijfformulier bevat ook direct een verzoek voor een doorlopende machtiging voor het automatisch incasseren van de contributie. Dit zorgt voor minder administratieve lasten voor de vereniging. Op het formulier kan je aangeven of je lid wilt worden van de voetbal of van de gym. Hieronder kan je verdere informatie vinden met betrekking tot het lidmaatschap.

De inschrijfkosten bedragen € 7,50.

Overschrijvingsformulier
    Indien er sprake is van een eerder lidmaatschap van een andere voetbalvereniging en deze korter is dan vijf jaar, dan dient er een overschrijving plaats te vinden. Sinds december 2015 kan deze overschrijving digitaal en heb je geen overschrijvingsformulier meer nodig. Ook hoef je je oude pas niet meer op te halen bij de vorige vereniging. Het is voldoende om het inschrijfformulier bij de ledenadminstratie van S.V. Duiveland in te leveren. De rest gaat, met medewerking van je vorige vereniging, automatisch!

Contributies per 1 januari 2015 per half jaar
    18+                 € 72,50
    17 - 18 jaar      € 62,50
    12 - 16 jaar      € 45,00
    6 - 11 jaar        € 40,00
    Mini F               € 12,50

Waskosten (senioren)    € 12,50

De peildatum voor de leeftijdscategorieën is aan het begin van het seizoen.

Boetes gele/rode kaarten:
    Gele kaart senioren                            € 14,50
    Gele kaart senioren vanaf 4e kaart      € 22,90
    Rode kaart senioren                           € 22,90

Incasso
    Betaling van contributie vindt plaats per automatische incasso in de maanden februari en september. Deze incasso is verplicht voor nieuwe leden. Ook de boetes van gele en/of rode kaarten worden doormiddel van de automatische incasso geincasseerd. Bij een contributieachterstand kan door het bestuur een speelverbod worden opgelegd.

Adres ledenadministratie
    Leeuwenburg 10 4307 CC Oosterland
    @: markhave@hotmail.com
    T: 06 51 25 38 03

Inschrijfformulier

• Opzeggen lidmaatschap
    Het verenigingsjaar loopt van 1 juli tot en met 30 juni. Opzegging van het lidmaatschap kan uitsluitend schriftelijk aan de ledenadministratie met in achtneming van een opzegtermijn van één maand, d.w.z. dat de opzegging vóór 31 mei bij de ledenadministratie moet zijn. Zolang er geen schriftelijke afmelding door de ledenadministratie ontvangen is, blijft men contributie- plichtig. Het uitschrijfformulier is onderaan deze pagina te vinden.

Uitschrijfformulier

• Meld je aan als lid van SV Duiveland