• Gio le Comte jeugdspeler van de week

18 nov 2022
  • Bij de wedstrijd Duiveland 1 - Herkingen 1 is Gio le Comte jeugdspeler van de week. Hieronder wat gegevens van Gio. We wensen Gio veel plezier en Duiveland veel succes tijdens deze topper.

1. Wat is je naam en hoe oud ben je: Gio le Comte
    2. Wat is de reden dat je op voetbal bent gegaan:
    3. In welk team speel je: BDC JO14-1
    4. Wat is jouw favoriete positie in het veld: aanvallende middenvelder.
    5. Tegen wie moet je aanstaande zaterdag voetballen en gaan jullie dat winnen? BSC, ja natuurlijk.
    6. Hoe gaat het tot nu toe dit seizoen met voetballen: niet zo goed, we hebben alles verloren. Maar we spelen voor het eerst in de 1ste klasse.
    7. Wat is je favoriete voetbalclub en speler: Feyenoord en Luis Diaz (Liverpool).
    8. Ben je wel eens in een voetbalstadion geweest? Zo ja welke? Ja, in de Kuip natuurlijk!
    9. Wat doe je in je vrije tijd: voetballen.
    10. Wat wil je later worden? Fysiotherapeut of profvoetballer
    11. Wil je verder nog iets vertellen...: ik ben blij dat we een leuk team hebben en dat we samen met Bruse Boys voetballen.
    12. Tot slot vragen we jou naar de uitslag van de wedstrijd van zaterdag Duiveland 1 – Herkingen ‘55 1: 2-0