• Geslaagde seizoensafsluiting!

12 jun 2022
  • Hoewel er nog een toetje komt voor Duiveland 1 is afgelopen zaterdag het seizoen in stijl afgesloten. Na 2 coronajaren kon er eindelijk weer een gezellige dag georganiseerd worden. Eerst was het tijd voor het onderling toernooi waarbij het team van REBO / JP Boogert de winnaar was, daarna werd de BBQ opgestookt en het werd knallend afgesloten met onze DJ's. Tussendoor werd er nog afscheid genomen van trainers en diverse spelers. Dit alles onder perfecte weersomstandigheden en natuurlijk werd er menig drankje genuttigd. Heerllijk sfeertje, een en al gezelligheid!

We willen iedereen bedanken die hier aan meegewerkt heeft, van kantinevrijwilligers, grillmasters, toernooidirecteur, scheidsrechters, DJ's, helemaal top, waar een kleine club groot in kan zijn. Op naar volgende feestjes.

Eerst spelen we dinsdag thuis tegen SPS voor de nacompetitie, dan hopelijk a.s. zaterdag op neutraal terrein.

En zet 17 september alvast in de agenda! Dan gaan we het seizoen knallend openen met o.a. opening van het kunstgrasveld, afscheidswedstrijd van Ronald Zwager en een wedstrijd tegen FC de Rebellen.