• Gebr. Beije BV balsponsor Duiveland - Wolfaartsdijk

7 okt 2022
  • Onze zeer trouwe hoofdsponsor Gebr. Beije BV is op basis van het sponsorpakket balsponsor voor de tweede thuiswedstrijd van het seizoen van Duiveland 1.

We verwachten een leuke wedstrijd tegen Wolfaartsdijk, de enige ploeg in deze klasse die na 2 wedstrijden nog ongeslagen is. Trainer Jordy Heikens van Duiveland zal na de nederlaag vorige week gebrand zijn om zijn ploeg naar de overwinning te leiden maar makkelijk zal het niet worden.

Het weerbericht is prima, Duiveland 2 en 3 voetballen ook thuis, dus niets staat een leuke voetbalmiddag in de weg. We zien jullie graag op het Oostersportpark om Duiveland 1 aan te moedigen.

We willen Gebr. Beije BV, Jaco, Marc, bedanken voor de zeer gewaardeerde trouwe sponsoring.