• Feestelijke opening van het seizoen op 31 augustus

7 aug 2019
  • Zaterdag 31 augustus wordt het seizoen bij SV Duiveland feestelijk geopend. Naast veel thuiswedstrijden, we beginnen om 9 u al met de eerste wedstrijd van JO-9, gevolgd door JO-12 en JO-19, daarna spelen zowel het 3e als het 1e een bekerderby, is er nog veel meer te beleven.

Op deze dag zullen we de zonnepanelen, zoals aangebracht op het dak van de kantine, officieel in gebruik nemen. Voor deze ingebruikname zijn vertegenwoordigers uitgenodigd van Rabobank Oosterschelde, Stichting Renesse en Nutsfonds Zierikzee. Dankzij hun steun hebben we de zonnepanelen en ook LED verlichting aan kunnen schaffen. Samen zijn we daarmee op weg naar een klimaatneutraal Duiveland. Aanschaf is een ding, maar er zijn natuurlijk altijd vrijwilligers nodig voor installatie, ook deze mensen willen we op deze dag uitnodigen.

Na de bekerderby van Duiveland 1 tegen WIK'57 1, aanvang 14.45 u, zal er nog een wedstrijd gespeeld worden rond 17 u. Tegenstander in deze wedstrijd is een selectie van onze vrienden van de businessclub van Barendrecht. Al jaren onderhouden we een goede relatie met deze club en we gaan er ook 31 augustus weer een feest van maken voor leden van SV Duiveland samen met de businessclub van Barendrecht.

Na de wedstrijd wordt er gezorgd voor mosselen en pizza en zal er een gezellig muziekje zijn zodat we hopelijk weer een mooi feestje hebben om het seizoen op een leuke manier te starten.