• Evenementen

De evenementencommissie

Vanaf het begin van seizoen 2013/2014 is er weer een evenementencommissie binnen S.V. Duiveland actief. Gezamenlijk willen we van elk evenement een feestje voor iedereen maken!

Heb jij een leuk idee voor een feestje of wil je zelf iets organiseren? Overleg dit dan altijd eerst even met de evenementencommissie. Samen kunnen we dan overgaan tot uitwerking van het plan. Je kunt leden van de evenementen commissieaanspreken met je idee/plan. Graag horen wij het ook als je met je team een uitje buiten de deur (dus niet op het Oostersportpark) organiseert. Dit om te voorkomen dat er gelijktijdig een evenement wordt gepland.

Evenementenagenda

Dit seizoen staan in ieder geval de volgende evenementen gepland:

• 22 december 2023: Kerstbingo
    • 6 januari 2024: Nieuwjaarsborrel
    • Oliebollenactie datum volgt
    • 24 februari 2024: Carnaval (feest)
    • 15 maart 2024: Sponsor vrijdagmiddagborrel
    • 5 april 2024: Vrijwilligersavond
    • Club van 50 datum volgt
    • 22 juni 2024: Sponsor/onderling toernooi / seizoenafsluiting

De invulling van de agenda is dynamisch. Hou de website in de gaten voor een actueel overzicht van de activiteiten!

• Commissie leden

LidRolMobiel