• Duiveland wint op derby day!

15 apr 2018
  • Afgelopen zaterdag 14 april was het derby zaterdag bij Duiveland. Maar liefst 3 derby's op 1 zaterdag is redelijk bijzonder. Dat alledrie de derby's door de teams van Duiveland winnend werden afgesloten is zeker speciaal te noemen.

Als eerste speelden onze vrouwen tegen Bruse Boys. De dames wonnen verdiend met 2 - 1 hun wedstrijd. Daarna was het de beurt aan het vierde om overtuigend met 4 - 0 van MZC'11 5 te winnen. Tot slot was er het slotstuk voor het tweede elftal die wat recht te zetten hadden tegen SKNWK 2. Misschien was het spel niet geweldig maar de overwinning was toch lekker, ook deze wedstrijd eindigde in 2 - 1 voor de thuisploeg.

Het blijft toch altijd net even wat lekkerder om een derby te winnen dus de sfeer op het Oostersportpark was opperbest. We willen alle winnaars van harte feliciteren.