• Deze week diverse (avond)wedstrijden.

8 mei 2018
  • Deze week worden er diverse inhaalwedstrijden gespeeld zowel in de avond als op Hemelvaartsdag (donderdag 10 mei)

Vanavond(dinsdag 8 mei) speelt Duiveland JO17-1 een belangrijke wedstrijd in strijd om het kampioenschap uit tegen Colijnsplaatse Boys JO17-1. Weten onze jongens te winnen vanavond dan wordt de voorsprong op nummer 2 ,SKNWK JO17-1,  uitgebreid naar 6 punten en nog een wedstrijd tegoed en komt het kampioenschap wel heel dichtbij.

Woensdagavond 9 mei staan er twee wedstrijden op ons eigen "Oostersportpark" op het programma.Duiveland JO9-2 neemt het op tegen Wolfaartsdijk JO9-2 (aanvang 18:45 uur) en Duiveland JO15-1 neemt het op tegen Kloetinge JO15-6 (aanvang 19:15 uur), scheidsrechters voor deze wedstrijden zijn Dennis de Jonge en Bert Verhoek

Donderdag (Hemelvaartsdag)10 mei een wedstrijd in de ochtend op het "Oostersportpark". Duiveland JO9-1 neemt het om 10:00 uur op tegen Zeelandia Middelburg JO9-2 spelbegeleider is dan John Dorst.

's Middags moet Duiveland 1 een uitwedstrijd spelen tegen Tholense Boys 1. Weet Duiveland 1 eindelijk de negatieve serie wedstrijden van de laatste weken een keer te breken. De drie punten zouden Duiveland zeker van pas komen maar Tholense Boys kan zich ook geen nederlaag permiteren om enigzins zicht te houden op koploper Krabbendijke die een uitwedstrijd speelt bij Wieldrecht. Aanvang van de wedstrijd op sportpark de Bent is 15:00 uur  en staat onder leiding van scheidsrechter J.J.C. Kuijpers.

De kantine is tijdens alle thuiswedstrijden op het Oostersportpark gewoon geopend!