• Welkom bij S.V. Duiveland!

• D day 30 maart!

20 mrt 2019
  • Te weinig bewegen? Slechte motoriek? Overgewicht? Kinderen die meer binnen aan het gamen zijn dan buiten aan het spelen? Herkent u deze zaken?

Wij van SV Duiveland vinden deze problemen belangrijk en willen graag samen op zoek naar een oplossing voor deze verschillende maatschappelijke thema’s.

Op 30 maart a.s. is het daarom D-Day. Op deze dag willen we iedereen die daar belangstelling voor heeft kennis laten maken met SV Duiveland. De afdelingen voetbal en gymnastiek willen zich samen presenteren aan u!

Voor kinderen van 4 - 12 j organiseren we een spelcircuit waarbij op speelse wijze kennis gemaakt kan worden met de verschillende bewegingsmogelijkheden.

Deelname staat open voor iedereen in deze leeftijd, zowel leden (neem vriendjes en vriendinnetjes mee!) als natuurlijk ook voor niet leden.

Tevens zullen op deze dag diverse (jeugd) bestuursleden, leid(st)ers en vrijwilligers aanwezig zijn waarmee u in ongedwongen sfeer een praatje kunt maken om te kijken hoe wij een stukje van de puzzel, de genoemde problemen, op kunnen lossen.

Nieuwsgierig geworden? Kom dan langs op 30 maart tussen 10 - 12.30 u. Locatie: Gymzaal te Oosterland, adres Dr. Schutterstraat 3. We zien u graag!