• Covid-19 update 13 oktober, impact op onze club

14 okt 2020
  • Na de persconferentie gisterenavond is duidelijk geworden dat, helaas, de competities voor de senioren en de jeugd wederom stil gelegd worden. Dit voor een termijn van 4 weken, ingaande per 14 oktober. Er mag alleen nog gesport worden met max. 4 personen op 1,5 m afstand. Kantine blijft vanzelfsprekend dicht.

Uitzondering zijn trainingen voor jeugd t/m 17 jaar, dit is (voorlopig) nog toegestaan. Wel zijn de kleedkamers en dus ook de douches per vandaag, 14 oktober, gesloten. Omkleden en douchen dient dus thuis te gebeuren. Ook is het niet toegestaan dat verzorgers/ouders bij de trainingen komen kijken. Gebruik van toilet alleen in noodzakelijke gevallen toegestaan, gebruik hiervoor het toilet in de kleedkamer van de scheidsrechters.

Voor de duidelijkheid, er wordt alleen getraind op het trainingsveld tenzij er andere afspraken gemaakt zijn met de wedstrijdsecretaris.