• Club van 50

Door lid te worden ondersteunt u S.V. Duiveland op financieel gebied. Wij, als club van 50, zijn een kleine "organisatie" binnen S.V. Duiveland die buiten het bestuur van de vereniging om, allerlei zaken mogen organiseren, waar de voetbalvereniging zelf de financiële middelen niet voor heeft of heeft gereserveerd.

Doelstellingen Club van 50 Euro
    Bestedingsdoelen van de club van 50 Euro moeten de hele vereniging van junioren tot senioren en van vrijwilligers tot supporters ondersteunen. Hierbij kan gedacht worden aan verbetering van de accommodatie, nieuwe jeugddoelen, kleding, etc. Uiteraard kunnen de leden ook meedenken over mogelijke bestedingsdoelen.

Gezamenlijke rekening
    Wij hebben voor de S.V. Duiveland Club van 50 de beschikking over een aparte bankrekening. Het nummer hiervan is NL72RABO 0309823064   en staat op naam van S.V. Duiveland, inzake Club van 50.

Ledenoverzicht

Adrie de Jonge Dennie de Jonge Jan en Melissa Rien van Harmelen
    André van Dijke Dingeman Voorbeijtel Jr Jan Stouten Rinus, Jeroen en Marcel de Bruine
    Barry Steenpoorte    Dingeman Voorbeijtel Sr Jan Willem de Valk Sjoerd en Lenie Zwart