
Deze week ontvangen de leden van de Club van 50 een mail (indien we beschikken over het juiste email adres) met het verzoek de jaarlijkse bijdrage te voldoen.
In deze mail zal er tevens een uitnodiging zitten voor een gezellige bijeenkomst op vrijdag 16 mei a.s., inloop tussen 20.00 en 20.30 u. We kijken dan samen naar de uitgaven, het actuele saldo en welke toekomstige uitgaven we willen doen.
Graag uiterlijk zaterdag 10 mei aangeven of je er bij bent!
Geen mail ontvangen of wil je lid van de Club van 50 worden, geef je dan op bij Dylan van Klinken, Wouter de Jonge of Hans v.d. Have,
Hopelijk tot 16 mei.