• Afsluiting jeugdseizoen 18-19

• Informatiebrief afsluiting seizoen 2018-2019 jeugd
    S.V. Duiveland

7 en 8 juni 2019

Als afsluiting van het seizoen organiseren we op 7 en 8 juni 2019 een slaapfeest en andere activiteiten op het voetbalveld voor onze jeugdleden. Voor eten en drinken wordt gezorgd.

JO-9 en gymleden jonger dan 10 jaar slapen die nacht in de kantine. Kinderen die liever thuis slapen kunnen 22.30 u worden opgehaald en zijn de volgende morgen weer welkom voor het ontbijt en het ochtendprogramma.

JO-13  en gymleden ouder dan 10 jaar slapen die nacht in een tent op het voetbalveld.

Wij zijn druk bezig met het uitwerken van het programma, hieronder zie je alvast ons plan. Zodra er meer informatie is, communiceren wij dit via onze website: www.svduiveland.nl

Vrijdag 7 juni:

-       18.30 uur         Ontvangst en slaapspullen in de tent of kantine

-       19.30 uur         BBQ

-       20.30 uur         Activiteit voor alle jeugdleden

-       22.30 uur         Einde avondprogramma jeugd onder de 10 jaar

-       22.30 uur         Verrassing voor jeugd boven de 10 jaar

Zaterdag 8 juni:

-        08.30 uur        Ontbijt

-       09.30 uur         Activiteit alle jeugdleden

-       10.30 uur         Afsluiting jeugdweekend, tent en slaapspullen opruimen op de voetbal

Heb je er zin en wil je er graag bij zijn, vul dan het inschrijfformulier in en lever dit voor 27 mei in 2019 in bij je gymleiding of voetbaltrainer.

Extra informatie slaapfeest

Het is de bedoeling dat je zelf:

• Een tent meeneemt als je niet in de kantine slaapt.
    • zorgt voor een luchtbed/oid, pomp, slaapzak en kussen
    • ouders/verzorgers laten checken of alles compleet is
    • een zaklamp(je) meeneemt
    • zorgt voor warme kleding (lange broek/rok, shirt lange mouwen) en oude schoenen
    • handdoek, tandenborstel e.d. meeneemt
    • voetbalkleding en/of sportkleding + schoenen meeneemt voor in de zaal (dus geen zwarte zolen)
    • indien slecht weer, regenkleding meeneemt

Extra informatie BBQ en ontbijt

Heb je allergieën of medicatie nodig geef het dan door. Je kunt dit mailen naar ivanderhave@scalda.nl

Heb je er zin en wil je er graag bij zijn? Vul dan het inschrijfformulier in en lever dit voor maandag 27 mei 2019 in bij je gymleiding of voetbaltrainer.

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Tentenkamp 7 en 8 juni 2019 - Compleet programma

Naam:

Mobiel nr. ouder of verzorger:

Blijft slapen: JA of NEE   (omcirkel)