• Aankondiging jubileumweekend: Jeugdactiviteiten

13 jul 2021
  • We gaan ervoor: Jubileumweekend S.V. Duiveland 75 76 jaar, op vrijdag 10 en zaterdag 11 september 2021. Afgelopen jaar (2020) bestond onze vereniging 75 jaar. Dit jaar had een mooi jaar moeten worden met diverse activiteiten die in het teken zouden staan van het 75-jarig bestaan. Zoals zoveel dit jaar, kon het allemaal niet doorgaan.

Alles begint er steeds meer op te lijken dat we terug kunnen naar het nieuwe normaal. Daarom zijn we met een groep vrijwilligers al weer langere tijd bezig met de voorbereidingen van een jubileumweekend in september van dit jaar. We plaatsen iedere week een bericht met een vooraankondiging van een activiteit of iets dergelijks wat tijdens het weekend zal plaatsvinden. Daarnaast hopen we uiteraard dat we geen terugslag krijgen en we lekker door kunnen gaan met organiseren.

Deze week de aankondiging voor de activiteiten van de jeugd. Op zaterdag 11 september is er van ongeveer 10:00 tot 15:00 van alles te doen voor de jeugd. Dit is voor zowel de gym-leden als de voetbal-leden. In samenwerking met de ERREA SOCCERTIME ACADEMY, staan er diverse activiteiten op het programma voor de jeugd van 6 t/m 16 jaar. Binnenkort komt er meer informatie over hoe deze dag er precies uit komt te zien. Hou dus de website en social media goed in de gaten. Ook goed om te weten is, dat we deze dag vrij houden van wedstrijden voor de gehele vereniging. Iedereen kan er dus de hele dag bij zijn!

De Jubileumcommissie.