• Aankondiging Jubileumweekend: Gym uitvoering

12 jun 2021
  • We gaan ervoor: Jubileumweekend S.V. Duiveland 75 76 jaar, op vrijdag 10 en zaterdag 11 september 2021. Afgelopen jaar (2020) bestond onze vereniging 75 jaar. Dit jaar had een mooi jaar moeten worden met diverse activiteiten die in het teken zouden staan van het 75-jarig bestaan. Zoals zoveel dit jaar, kon het allemaal niet doorgaan.

Alles begint er steeds meer op te lijken dat we terug kunnen naar het nieuwe normaal. Daarom zijn we met een groep vrijwilligers al weer langere tijd bezig met de voorbereidingen van een jubileumweekend in september van dit jaar. We plaatsen iedere week een bericht met een vooraankondiging van een activiteit of iets dergelijks wat tijdens het weekend zal plaatsvinden. Daarnaast hopen we uiteraard dat we geen terugslag krijgen en we lekker door kunnen gaan met organiseren.

Deze week de aankondiging van de gymuitvoering voorafgaand aan de wedstrijd tegen FC de Rebellen. Naast het voetbal bestaat onze sportvereniging ook uit een gym-afdeling, die nu al druk bezig is met het voorbereiden van een uitvoering. Op basis van ons clublied en andere muziek, zal de groep een show geven met dans, oefeningen op de bank, de lange mat, air track met radslag, koprollen, noem maar op! Als afsluiter zijn er ook stunts en tricks op de trampoline met strek, spreid en hurksprongen. Als klap op de vuurpijl komen er zelfs salto’s in voor.