• A.s. zaterdag laatste (?) keer virtuele kantine!

10 dec 2020
  • A.s. zaterdag is het voorlopig de laatste keer om virtueel bij elkaar te komen en samen een drankje te doen. Of we er in het nieuwe jaar mee doorgaan zullen we evalueren. We zoeken naar leuke mogelijkheden om in deze tijd in contact te blijven met onze leden, vrijwilligers, sponsors en supporters. Heb je een suggestie hoe we dat kunnen doen dan horen we dat natuurlijk graag. Laat het even weten aan een bestuurslid.

Alle leden, sponsoren etc. ontvangen een link om deel te kunnen nemen. Geen link ontvangen of lukt het niet om aan te sluiten in de Zoomsessie? Neem even contact op met Luuk van Duijn of Andre van Dijke.

Zoals altijd zal er bij voldoende belangstelling aan het Rad van Avontuur gedraaid worden. Tot zaterdag 16.30 u!

P.S. Al ingeschreven voor de kerstbingo?!